wtorek, 10 lutego 2015

Mini serniczki z oreo

Już Luty. Nawet nie miałam okazji złożyć Wam, moi czytelnicy, życzeń z okazji Nowego Roku więc uczynię to teraz :

Wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia i spełnienia marzeń :-)
Dziękuję za odwiedziny, widzę, że z każdym dniem jest ich więcej. Cieszy mnie to bardzo!
I proszę podzielcie się swoimi spostrzeżeniami, a nawet prześlijcie zdjęcie potrawy jeśli zainspirowaliście się przepisem z mojego bloga :)

Mam dla Was coś słodkiego. Przepisów na serniki jest mnóstwo, a ja pokażę jak prezentowały się moje mini serniczki. Może jeszcze nie wszyscy widzieli serniczki z ciastkami Oreo:



Konkretnego przepisu nie napiszę, robiłam wszystko na oko :)

Spód to ciasto kakaowe z przepisu sernika królewskiego
Masa serowa twaróg zmielony, jajka, cukier, masło
Dekoracja ciasteczka Oreo

Zbliżają się Walentynki więc sobota to doskonała okazja do zrobienia mini serniczków, a jeśli nie lubicie piec to polecam walentynkowy deser bez pieczenia, który proponowałam 2 lata temu SZYBKI DESER WALENTYNKOWY.


2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...